Προαπαιτήσεις μηχανικών μερών

 

 

Το Κιτ μετατροπής αφορά όλους τους κινητήρες 1.8Τ που είναι τοποθετημένα εγκάρσια με κωδικό VAG διωστήρων (μπιελών) 027198401Β. Αυτό συμπεριλαμβάνει τα μοτέρ 210 και 225 ίππων (TT & S3) με κωδικούς ΒΑΜ, AMK, APY, APX, AGU, AJQ. Τα μοτέρ που κατασκευάστηκαν από το 2000 και μετα εφόσον έχουν κωδικό διωστήρα 06Α198401 απαιτείται αλλαγή τους καθώς και των εμβόλων.

Για τα S3 και ΤΤ 225, ο εργοστασιακός συμπλέκτης πληροί τις αντοχές εφόσον είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Σε περιπτώσεις όπου ο δίσκος έχει πολλά χιλιόμετρα χρήσης συνιστάται αλλαγή με καινούριο, γνήσιο, ο οποίος έχει πολύ μεγάλο χρόνο ζωής εφόσον δε γίνονται εκκινήσεις από στάση. Σε περίπτωση που επιθυμείται δυνατότητα εκκινήσεων από στάση, απαιτείται οργανικός ή πολύφτερος δίσκος. Επιπρόσθετα σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται αντικατάσταση του εργοστασιακού βολαν με ίδιο, εφόσον διαπιστωθεί μελάνωμα σε μεγαλύτερη από τη μισή επιφάνειά του.

Ο κινητήρας δεν ξεπερνά τα 50 χιλιογραμμόμετρα ροπής διασφαλίζοντας στο haldex καλή λειτουργία και ομοίως στα μέρη μετάδοσης της κίνησης (μπιλιοφόρους, κιβωτίου ταχυτήτων, αξόνων). Αυτό βέβαια αναμένεται να επιβεβαιωθεί και σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ενδείξεις κακής λειτουργίας σε διάστημα οδήγησης 11.000 χιλιομέτρων σκληρής χρήσης.

Για τους κινητήρες που διαθέτουν δύο intercooler (ΒΑΜ, AMK, APY, APX ) δε χρειάζεται καμία αλλαγή στο σύστημα εναλλαγής θερμότητας. Για τους κινητήρες με ένα intercooler, απαιτείται αναβάθμιση (που δεν περιλαμβάνεται στο KIT).