Περιεχόμενα του Κιτ

 

Τροποποιημένος στροβιλοσυμπιεστής IHI σειρά RHB5 (VF22)

Η RHB5 είναι ένα συμμετρικό turbo, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί κατά βούληση, πολύ πιο εύκολα από αυτά με ασύμμετρα μεγάλο συμπιεστή. Με αυτό τον τρόπο καταστέλλονται τα υστερικά over boost χωρίς κάποιο πολύπλοκο boost controller και external waste gate. Ένα ασύμμετρο turbo μπορεί να πετύχει γρηγορότερο spool up, αλλά είναι αναπόφευκτο το φαινόμενο που υπάρχει με τα βελτιωμένα 225 μοτέρ πρώτου σταδίου, όπου υπάρχει μεγάλη ώθηση στις μεσαίες και απότομη πτώση ισχύος στις υψηλές Στροφές Ανά Λεπτό. Το μαντέμι εξαγωγής της IHI RHB5 έχει λόγο Α προς R  ίσο με 0.71 που είναι αρκετά μεγαλύτερο από το 0.64 (κατά Garrett) ώστε να μη θυσιάζει δύναμη στις υψηλές στροφές ανά λεπτό και αρκετά μικρότερο, σε σχέση με το 0.86 (κατά Garrett), ώστε να έχουμε ανεπαίσθητη υστέρηση (turbo lag).

 

product image 1

Σωληνωτή Πολλαπλή Εξαγωγής

Η πολλαπλή είναι σωληνωτή, κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι τύπου Τ316L χαμηλών προσμίξεων σε άνθρακα ώστε να μην οξειδώνεται με το χρόνο. Τα επιμέρους κομμάτια έχουν συγκολληθεί με κολλήσεις TIG με συνοδεία και άζωτο (τεχνική κόλλησης εσωτερικά και εξωτερικά). Τέσσερεις ισομήκεις πρωτεύοντες σωλήνες εσωτερικής διατομής 38 και πάχους 2,7χιλλιοστά ξεκινούν από τη φλάντζα του μπλοκ του γνωστού 1,8Τ κινητήρα και καταλήγουν στο συλλέκτη συμβατό για το πάτημα της σειράς VF turbo της ΙΗΙ.

 

product image 1

Φλάντζες τουρμπίνας

Φλάτζες από την πολλαπλή εξαγωγής προς το turbo και από το turbo πρός το downpipe για τέλεια στεγανοποίηση της ροής εξαγωγής.

 

product image 1

Γραμμές Νερού και Λαδιού

Τα ρακόρ νερού και λαδιού είναι κατασκευασμένα απο μεταλλικές σωληνες υψηλής πιέσεως, ποιότητας όμοιας με των εργοστασιακών, για απόλυτη αξιοπιστία. Διαθέτουν πάτημα ώστε να εφαρμόζουν τέλεια στις θέσεις των εργοστασιακών στην πλευρά του κινητήρα, καθώς και τις κατάλληλες φλάτζες ώστε να εφάπτονται τέλεια στην πλευρά του turbo.

 

product image 1

Downpipe

Το dowpipe έχει εσωτερική διάμετρο 76 χιλιοστά σε όλο το μήκος του και είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα. Το πάνω τμήμα (up-pipe) μπορεί και αποσπάται ώστε να έχουμε εύκολη εξαγωγή, turbo, downpipe κλπ σε περίπτωση που θελήσουμε. Διαθέτει εύκαμπτο τμήμα (flex) για απόσβεση κραδασμών αλλά και προστασία της πολλαπλής εξαγωγής από τις μετακινήσεις του κινητήρα.

 

product image 1

Καταλύτης

Ο καταλύτης Americat είναι ανοξείδωτος μεταλλικός 200 κυψελών και έχει εσωτερική διάμετρο 76 χιλιοστά. Φέρει μεγαλύτερο "μπισκότο" από τους συνηθισμένους του εμπρορίου ώστε να μην αποτελεί φραγμό ακόμα και σε ροή καυσαερίων σε ισχύ 400 ίππων. Αποτελείται κατά μεγάλο ποσοστό από ευγενή μέταλλα και το όχημα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων (κάρτα καυσαερίων).

 

product image 1

Ψεκαστήρες καυσίμου

Τα μπέκ είναι παροχής 42 lb/h, κατάλληλα για τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Επιτρέπουν ορθή λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλές στροφές και στο ρελαντί, ενώ παράλληα επιτρέπουν την ασφαλή τροφοδοσία με καύσιμο σε συνθήκες πλήρους φορτίου.

 

Ρυθμιστής πίεσης

Ο ρυθμιστής πίεσης 4 bar, ομοίου τύπου με τον εργοστασιακό εξασφαλίζει με τα συγκεκριμένα μπέκ συνολική παροχή πάνω από 2 λίτρα το λεπτό, εξασφαλίζοντας επαρκή τροφοδοσία σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων ισχύος.

 

Μεταλλική σωλήνα πίεσης "Γ"

Η μεταλλική σωλήνα πίεσης τύπου γάμμα αντικαθιστά την εργοστασιακή ώστε να εφαρμόζει για τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι Τ304 και διαθέτει πατήματα για τα κολάρα σιλικόνης. Επιπλέον διαθέτει υποδοχή πιεσης για τοποθέτηση της βαλβίδας διαφυγής (σκάστρας).

product image 1

Μεταλλική σωλήνα υποπίεσης εισαγωγής προς το turbo

Η σωλήνα υποπίεσης εισαγωγής ενώνει τον αισθητήρα ροής αέρα (MAF) με την είσοδο του turbo. Μεταβαίνει ομαλά από διάμετρο 76 σε 60 χιλ. ώστε να μη δημιουργούνται σπηλώσεις και τιρβώδης ροή. Διαθέτει όλες τις υποπιέσεις που προϋπήρχαν στην εργοστασιακή σωλήνα, ώστε όλοι οι αισθητήρες να εφαρμόζουν τις επιστροφές τους στις ίδιες θέσεις.

 

product image 1

Σωλήνες σιλικόνης

Οι σωλήνες σιλικόνης samco δε χρειάζονται συστάσεις. Τέσσερις στρώσεις λινών και επίστροση μεγάλου συντελεστή τριβής είναι παραπάνω από ασφαλής επιλογή.

 

product image 1

Θερμομονωτική κουβέρτα σωλήνα σιλικόνης πίεσης

Η θερμομονωτική κουβέρτα χρησιμοποιείται για να μονώσει θερμικά το κολλάρο σιλικόνης πίεσης που οδηγεί από το turbo στη σωλήνα "Γ". Επαναχρησιμοποιείται το εργοστασιακό κομμάτι.

 

product image 1

Θερμομονωτικός ιμάντας αμίαντου για τις μεταλλικές σωληνώσεις

Ο θερμομονωτικός ιμάντας από αμίαντο είναι άψογο θερμομονωτικό το οποίο αποτρέπει την αγωγή θερμότητας είτε μέσα στο μηχανοστάσιο, είτε από το μηχανοστάσιο μέσα στις σωληνώσεις. Η χρήση του στο downpipe εξασφαλίζει ότι η θερμότητα θα απομακρύνεται στην εξάτμιση χωρίς να περνάει μέρος της στο χώρο του κινητήρα. Η χρήση του στις σωληνώσεις εισαγωγής αποτρέπουν το θερμό αέρα στο μηχανοστάσιο να ζεστάνει τον αέρα, που με κόπο προσπαθούν αμέσως μετά να ψύξουν οι εναλλάκτες θερμότητας (intercooler).

 

product image 1

Σφικτήρες σωλήνων σιλικόνης

Σφικτήρες σωλήνων σιλικόνης για 80 και 60 χιλιοστά. Λόγω της πολύ καλή εφαρμογής των κολλάρων σιλικόνης στις σωληνώσεις με χείλη συναρμογής δεν απαιτούνται σφικτήρες βιομηχανικού τύπου.

 

product image 1