Η RHB5 είναι ένα συμμετρικό
turbo, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί κατά βούληση, πολύ πιο
εύκολα από αυτά με ασύμμετρα μεγάλο συμπιεστή. Με αυτό τον
τρόπο καταστέλλονται τα υστερικά over boost χωρίς κάποιο
πολύπλοκο boost controller και external waste gate. Ένα
ασύμμετρο turbo μπορεί να πετύχει γρηγορότερο spool up, αλλά
είναι αναπόφευκτο το φαινόμενο που υπάρχει με τα βελτιωμένα
225 μοτέρ πρώτου σταδίου, όπου υπάρχει μεγάλη ώθηση στις
μεσαίες και απότομη πτώση ισχύος στις υψηλές Στροφές Ανά
Λεπτό. Το μαντέμι εξαγωγής της IHI RHB5 έχει λόγο Α προς R
ίσο με 0.71 που είναι αρκετά μεγαλύτερο από το 0.64
(κατά Garrett) ώστε να μη θυσιάζει δύναμη στις υψηλές στροφές
ανά λεπτό και αρκετά μικρότερο, σε σχέση με το 0.86 (κατά
Garrett), ώστε να έχουμε ανεπαίσθητη υστέρηση (turbo
lag). |